söndag 18 juli 2010

Kollo

Jag har loggat ut för ett tag men delar gärna med mig av veckans "kollo"
Malin och barnen hälsade på oss och levde campingliv i veckan.
Med dessa underbara barn har vi grillar, fiskat döda fiskar, solat, paddlat och busat runt på campingen.



Ljumma sommarkvällar....

Grillat mummmmms...

Titta! -Jag fångade en fisk när jag simmade.....en död! URK!


Lunch levererad till stranden...




En paddeltur...


Malin och jag hann till och med få lite tid för oss själva, Stefan tog "vakten av barn och vi tog en tur till spa och lite skönhetsvård.

En underbar vecka!
Hoppas att ni alla har möjlighet att njuta av sommarvärmen.
Kram Carina

2 kommentarer:

Katarina sa...

Det låter som underbara dagar. Vilken otrolig sommar vi haft. Hoppas den fortsätter för nu åker jag upp till landet. Ha det gott. Många kramar Katarina

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Åååå vilka härliga bilder!!!

Jag saknar lite den tiden då mina kids vad i den storleken...... dom är inte lika intresserade att ha mamma med sig överalt längre...... förstår inte varför ;-)

Hoppas ni mår bra!
Hoppas vi ses SNART!!!
Jättekramis
//Carina A