onsdag 16 juni 2010

Tovningsinspiration



Jag har haft en underbart inspirerande sista dag innan semestern.
Dagen tillbringades på kurs ledd av Inger Degerfält, kursens inriktning var tovning.
Vi har gått igenom hennes inspirationsfilmer och arbetat efter dem med olika sorters tovning.
Jag har dessutom en hel lista med härliga mailadresser till andra trevliga tx lärare med mig hem.
En sista dag innan semester skulle nog inte kunna vara bättre,
Jag ska tova i SOMMAR!!! :)

(bilderna är provsmak av dagen, jag har inte gjort alla saker)


Kram Carina

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken trevlig dag med andra inspirerande personer. Kul. Så kul att träffa dig igår. Kram K

Jenny sa...

Du gör så mycket fint med tovning,blir så inspirerad att prova. Du har ingen tanke på att börja jobba norr om stan, mina Boys skulle älska att ha dig som lärare :) (Har ju sett att du låter dina elever göra så mycket fint)
Kram Jenny

Carina sa...

Nej, jag flyttar inte på mig, men ni är välkomna till Nacka- det skulle vara trevligt;)

Kram Carina