måndag 9 november 2009

Utan sladd

Utan sladd handlar inte om eventuell halka,
utan att jag är expert på att slarva bort sladdar, eller på att städa bort kablar till viktiga prylar.
Tack snälla hårtorksskapare för att sladden sitter fast!
Det gör inte kamerasladden som jag föröver bilder med, inte heller sladden mellan datorn och bildskärmen, eller batteriladdaren till kameran.
Därför skaffade jag en låda där alla sladdar skulle ligga så att man alltid vet var de är, men då måste man ju för f... lägga sladarna där också!!!!
Varför i hela friden låg sladden som jag föröver bilder med, bakom gardinen på fönsterbrädan???
eller batteriladdaren i en resväska som jag använde för någon månad sedan,
vad beträffar sladden mellan datorn och skärmen så har de en ny i affären, allt gå att lösa sa Stefan-jag fixar en när jag åker hem imorgon, ja jag har väl sagt att jag har en man som kopplar...happy wife-happy life, (som jag lånar från Mona.)

Bilder från en härlig helg kommer snart på en blogg nära dig;)

Kram Carina

3 kommentarer:

Katarina sa...

ja, visst är det jobbigt med alla sladdar. Jag har klistrat etiketter på mina sladdar så jag vet till vilken produkt den hör. Kramar Katarina

Anonym sa...

Säger som föregående talare - etiketter är bra;) Men inte om man inte lägger tillbaka sladdarna såklart...
Ser fram emot dina fina bilder!

//AK

Jenny sa...

Välkommen tillbaka och sladdar kan vara hopplösa för att inte tala om mitt trådlösa headset till mobilen. En gång hittade jag den i torktumlaren! Den var inte torktumlad utan vi skulle få gäster och det låg en massa kläder framme, jag samlade ihop den och slängde in där (den följde tydligen med i den vevan)
Hoppas du snart hittar sladdarna