söndag 22 november 2009

Längesedan


Det var länge sedan detta foto togs, jag har en liten bunt med bilder som alltid ligger i min scrapväska så att jag kan scrappa någon av dem då och då.

Lilla L ser så härlig ut med gröt runt hela ansiktet, hon får äta själv, precis som stora syster;)
Härlig var kanske inte vad jag tänkte på den tiden, när lilla L satt och skrek tills hon också fick en sked, och maten satt fast som cement på golvet eftersom man inte riktigt hann ta upp det innan nästa måltid.....
nu ser jag bara det charmiga, tänk vad härligt minnet är;)


Ha en bra dag!

Kram Carina

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken sör liten tulle hon var, det ser ju (som sagt) så charmigt ut när man inte behöver städa efter varje måltid.

Katarina sa...

Vilket underbart foto på lilla L och vilket härligt minne att använda på layouten. Jättefin LO
Vad underbart att ha foton med en massa minnen.Var rädd om dem Nästan alla mina föräldrars foton blev stulet vid inbrott ett inbrott. Många kramar Katarina