måndag 16 november 2009

Fredagskit




Jag säger ofta det på mina kurser, jag köper gärna nya paper i kit.
Jag plockar ihop papper som passar ihop så att det blir lättare att sätta igång när jag har lust.
Det brukar bli en tur förbi Papprika när jag är ledig på fredagar och detta är ett sådant Fredagskit.
Här hittade jag dessutom chipboard och underbara minibokstäver, och riktigt fina snöflingstämplar från inkido.
Vips så hade jag en Lo :)
Det är lite så med mig att jag har en förkärlek för nya papper så det var bara att sätta sprätt på dem där de låg och med hjälp av crackle paint växte den fram.


Kram Carina

1 kommentar:

Jenny sa...

Den här Lon är bara så vacker och inspirerande, såg den på papprikas insp.blogg.
Vart har jag laggt mina bilder från skidresan förra året, vill och scrappa skidbilder.

Må så gott, Kram Jenny