fredag 17 juli 2009

Till er mammis och pappis



Ett underbart fång av gula glada blommor bara stod där framför mig, det är till mamma och pappa.

Någon har stormat in och vänt upp och ner på deras tillvaron som annars är ganska lugn. Hela huset var genomsökt under natten från frys till udda utrymmen som vi nog inte använt sedan vi var små.....
Inte nog med att man blir av med sina ägodelar, man ska städa upp efter dessa jävla ynklingar också, hitta sin garderob ut och in vänd sina lådor och pärmar genomgångna osv.
Det känns nästan som att de har varit hos mig också, (må detta aldrig ske).
Vår husnyckel var stulen....så idag har semestershoppingen bestått av nya assalås för 5000kr !!!
Det kanske blir camping i trädgården i alla fall.... ;)


Kram Carina

5 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Stackars dem och er som blir utsatta för detta. Jag är så glad att jag än inte blivit utsatt. Kram Sofia.

Laila sa...

Fy sjutton för att bli utsatt för sånt här!
HAr själv fått bilen sabbad idag...
Men det är ingenting emot hemmet! :-\

Johanna sa...

Det där är inte rolig, vi har haft besök för 2 år sedan, men eftersom vi har hund kunde dom bara komma in på loften... men det är en konstig känsla. Stackars dina föräldrar!
önskar er ändå en trevlig sommar.
johanna

Jenny sa...

Urch! Inte roligt, det måste kännas fruktansvärt att veta att någon rotat i ens egna liv, har svårt att föreställa mig. Hoppas inte alltför mycket försvunnit.

Carina sa...

Tack för era tankar.
Att någon rotar runt blnd ens grejer känns svårt och jag för står att du känner dig kränkt och ledsen Laila, tur för er att ni trots allt hade hunden Johanna.
Vad som är borta är nog tiden som får utvisa...smycken, alla smycken är ett som är säkert i alla fall.
Sedan att huset är helt upp och ner, skaffa er ett kassaskåp till det ni är rädda om, eftersom de genomsökt precis allt, till och med cylindern till torktumlaren..


Kram Carina

Kram Carina