måndag 20 juli 2009

på väg..

Livet går vidare.
Hela natten var vi påväg och vaknade i Hede i Härjedalen i morse.
What the hell it is raining .....och jag läser dessutom att klass ett varning är utfärdat i vårt område för pågående regn.!!!
Först blev jag bara mycket rastlös, sedan tog vi tag i dagen och shoppade på ica! :)

Jag och tjejerna scrappade med hjälp av Tim Holtz ( som av koinsident följt med..i form av stämplar och div tillhörigheter;) Papprika hade specialerbjudande innan midsommar och det hamnade ett och annat stämpelark i min köpkorg;)

Det mobila bredbandet suger, (vilket jag aldrig säger...men det är kass!!) så bilder kommmer en annan dag:)

Kram Carina

1 kommentar:

Katarina sa...

Var har dessa somrar tagit vägen som vi hade när vi var små eller är det så att minnet inte var det bästa då heller.

kramar katarina