torsdag 9 juli 2009

Lite regn

Lite regn kan vara bra, tänkte jag för någon vecka sedan när jag trodde att jag aldrig skulle hinna med någonting innomhus den här sommaren.......men jag väntade mig inte detta!!!!
Åskan slog ner i huset(utan någon skada), regnet öser ner och gör trädgården till en mycket otrevlig pool, ovanpå detta har jag har fått ett djävulskt ryggskott, så här blir det ingt gjort i allafall..... vad har jag gjort???
Nej det som inte dödar det härdar och allt är faktiskt inte så kass trots allt;)
I kväll hann jag kolla lite på bilder som tagits under första delen av sommaren, och här kommer mina små alster från helgen i paradiset. Det blev två Lo:s och två bokmärken, fler texter att älska från Tim Holtz






Kram på er.
Carina

3 kommentarer:

anni sa...

Vad mycket fint! Aj, stackars ryggen den borde sluta göra så där! Jo, då vi har det mest bra. Kram / anni

Mita sa...

Oh vilka fina LO´s, gillade dina TH bokmärken... Hoppas att ryggen är bättre nu, ut och gå! hur jävligt det än är så är det som gäller vid ryggskott. Kramiz Mita

MonasUniversum sa...

Maj Gad vad scrapsugen jag blir!

Kram på dig bönan, jag tänker på er ofta!