onsdag 3 juni 2009

Övernattning

Det blev ingen övernattning med klassen, jag övernattade istället på sachsaka med min lilla "fia" som inte alls hade solsting.
Efter ett dygn av konstanta kräkningar och feber där ingenting fick stanna i kroppen, inte ens en tesked vätskeersätning avbröt jag hajken och åkte med Lilla L till Sachska där blev det dropp med övernattning istället.
Hon kräktes även då så efter många undersökningar bestämde de sig för lavemang igår..(förstoppning som nästan blir som en förgiftning i kroppen)..å nu är hon frisk och mycket piggare än sin mamma, som är som ett vrak;)efter sömnlösa nätter.
Huvudsaken är att hon är frisk igen, det är underbart.

Vi kör vidare...förhoppningsvis kan jag samla på mig lite kraft till mig själv ikväll på papprika.
Kram Carina

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vilket jobbigt dygn ni haft. Skönt att lilla L nu är bra. Sänder många kramar till er!

Malin sa...

Lilla snuttan! Skönt att det är över. Så nu ska du inte ha dåligt samvete för att hon blev dålig - det var inte solsting utan något helt annat.