onsdag 17 juni 2009

Virrig???

Ok jag erkänner att jag inte har haft så stor koll på var L:s papper om nya klassen är....men det är ju en hel sommar tills hon ska börja så de kommer nog fram;)

På dagis frågade de igår om L också skulle vara ledig idag, det skulle nämligen alla andra som ska börja skolan till hösten...hm jag har nog missat något!

Yes efter lite mailande med studierektor kommer det fram att det är inskolningssamtal och föräldramöte IDAG! Vilken jädra tur att jag fick reda på det, tack dagis!

Vi har också en samtalstid i eftermiddag, men hopps! jag har nog missat att barnen inte skulle vara med!! det får lösa sig på nå`t sätt eftersom L fick semester och slutade dagis igår!

När jag trippade förbi exp för att fråga om en klasslista tittade de förvånat på mig och frågade om vi inte hade fått en redan.....-jo men det skulle vara bra att ha två???!

Hur kan det bli så här snurrigt??

Ser fram emot en återhämtningsperiod iform av solstol och liggläge:)

Kram Carina

Inga kommentarer: