söndag 31 maj 2009

Övrlevare

Yes jag är en överlevare, från fullfart och lite till, till en härlig rolig mysig helg:)

Maran på papprika i fredags var en perfekt början, tänk att det finns så många trevliga människor som umgås och har kul, skrattar och delar med sig - hade vi inte haft papprika skulle vi inte ens känt varandra, konstigt??
Tack för att ni var där och förgyllde min kväll.

Helgen har förövrigt mest varit, varm, rolig, mysig och supergod:)

Idag har jag legat på "beachen", berget vid havet tillsammans med Malin och alla våra härliga barn....Konstigt att man glömmer hur det är att ha barn i solen.
Själv var jag nog bara så himla nöjd med sällskap, solbränna och mys....så jag glömde att min lilla loppa faktiskt kanske behöver en påminnelse om både det ena och andra...typ hatt, dricka och att det är bra att svalka sig då och då...
Lilla loppan fick solsting,mådde dåligt, spydde ner bilen när S kom ner och hämtade henne, blek och trött låg hon sedan utslagen, fy fan vilket dåligt samvete jag hade min lilla älskling. Nu är hon pigg igen har ätit både grillat kött, chips och tårta.

Trevlig vecka på er alla:)

Jag drar på hajk med 50 st unga lagom vilda elever i årskurs 6 ...på tal om att överleva;)

Kram Carina

1 kommentar:

Katarina sa...

Ja, det låter som en härlig helg. Min har jag tillbringat inne som du vet och jag har inte blivit bättre. Vi hörs. Kram !