lördag 13 juni 2009

Sommar!!!

Nej det känns inte precis som sommar, men enligt alla avslutningar är det nu äntligen sommarlov för alla barn.
Mina elever fick en bok och ett litet bokmärke av mig nu när de lämnar 6:an och flyttar upp till 7:an.
Jag älskar den här texten så den ville jag skicka med alla.


Efter en toppenkväll på papprika i onsdags blev även den här tagen klar, med hjälp av alla som satt runtomkring;) Inspirationen fick jag av Eva som gjort en liknande förra veckan. Tagen är till en vinflaska som tack för en härlig termin.



Nu hoppas jag på härliga soliga dagar för alla barn som har sommarlov!

Kram Carina

1 kommentar:

Katarina sa...

Jag hoppas de uppskattade din fina present. Det var jättetrevlgt att ses i onsdags. Hoppas nu bara att vädret ändrar säg till midsommar. Kramar Katarina