lördag 9 maj 2009

Stämpla loss, hur härligt som helst

Efter en omtumlande vecka tog jag mig till Papprika i fredags. Där gjorde jag något som jag inte gjort på länge...jag "stämplade loss".
Vad underbart det är med fina stämplar :) dessutom kom det nya stämplar från Tim Holtz när jag var där, bla ministämplar och de fick följa med mig hem;)
Stämplingen har fortsatt i helgen men har endast resulterat i ett färdigt resultat.



Texten är nog till mig själv just nu, men kortet är till någon annan:) som också kan behöva texten.....(hoppas att inte internet fungerar ännu älskade syster yster;)

Kram på er.
Carina

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Åhh, vad underbart - fåglarna är verkligen mitt i flykten! Och texten talar ju helt klart för sig själv...
Nu MÅSTE vi ses snart!
Kram!

Katarina sa...

Vilket läckert kort och ja texten säger så mycket. Ha det gott. kramar!

Anki sa...

Jättesnyggt kort!!! Älskar texten. Måste nog se till att några stämplar hittar hem till mig också.
Kram