torsdag 28 maj 2009

190 knyck

Just nu sitter jag mest och skrattar åt att det rusar på överallt, kanske mest i mig? Ju närmare skolavslutning man kommer desto mer jobbar jag...det är avslutningar här och där på barnens aktiviteter, på jobbet ska allt hinnas med ...allt och lite till.
I eftermiddags satt jag uppjagad på jobbet, rusade iväg till Linneas dagis på lite våravslutning med körsång tårta och blomutdelning till alla blivande skolbarn, fint..jag rusade innan jag hann få tårta, tillbaka till jobbet.
Skrev klart och planerade måndagens hajk med mina 6:or, retatde mig lite på chefen och drog vidare till Vivo, nygrillade kycklingar sallad parmesanost och god dressing, mums...för de som fick äta.
När jag kliver innanför dörren avslutat Stefan samtalet han är i och informerar mig om att jag har kurs i kväll, eller rättare sagt kl 18.00, kl var då 17.30....Kurs??? ringer "chefen" som för övrigt sökt mig hela dagen, telefonen var hemma!!! Hon öppnade afären och jag anlände kl 18 :) Hurra!
Det blev en kanonkväll med scrap och skratt....det blir inte alltid som man tänkt sig... nu sitter jag här med värmd kyckling och njuter av dagen......

Kram på er
/ Carina

4 kommentarer:

annannadesign sa...

Såå, nu andas du. In... ut... in... ut... snart är det sommarlov! Sköt om dig tjejen!

Kram!

Mita sa...

Full rulle raka rör! Trevlig helg!
stor kram Mita

Katarina sa...

Låter stressigt. Jag hoppas ni haft en trevlig kväll på Papprika. Trevlig helg. Kramar!

clara sa...

andas andas....