söndag 1 februari 2009

Min gudson är en jymd spijon

Jag log så jag fick ont i magen, satt och läste lite mail i natt.
Min härliga 7-åring och hennes kusin har nyligen fått en varsin mailadress så att de kan skriva till varandra, och till mormor och morfar......
Jag var inte lika snabb med att skaffa hennes adress, så det började droppa in mail både till mig och Thilda på min mail
De är inte lång, men många;)

"hej jag har läst min läksa, om du undrar vem det är så är det pim.
kram pim."

"hej varför skrijver du inte kram pim"
Nu skriver han lite då och då.....och om olika saker..

"Hej thilda pappa.
och familjen mårtensson.
jag sejer inget ting för att jag är en jymd spijon.
hopas att ni inte är dåliga.
kram pim."


Till detta var det små krabbor som hoppade runt hela texten, allt detta tillsammans blev ett riktigt mysskratt: Så UNDERBART!!

Dessa härliga barn;)

Kram Carina



2 kommentarer:

Mita sa...

hahaha, hur gulligt som helst. Man blir sååå nostig... tur att man sparat brev och små lappar etc som de skrev som små, då hade vi ju ingen dator. tack o lov. Ha en skön vecka! Kramiz

annannadesign sa...

Det är sååå kul när de börjar skriva! Och mail är en superduperuppfinning!

Jag har utmanat dig på min blogg - hoppas vi ses snart - har saknat dig!
Kram!