onsdag 11 februari 2009

Jag lever!




Jo, jag lever! men har varit på "vift" sedan i fredag..
Först en wekend med jobbet i sälen, det Össnöade...och det var hur mycket lössnö som helst när jag skulle nedför backarna, härligt tyckte många, otäckt tycket jag.
Med högpuls, ben fulla med mjölksyra, och flera decimeter snö var jag än vände mig, och glasögonen var helt immiga, inte undra på att det kändes en smula otäckt:)
Dag två la jag och några kompisar in oss på spa och njöt av sälenfjällen på annat sätt....mycket behagligare än dagen innan;)

Väl hemma igen blev det bussresa till Rommealpin med klassen och resten av skolans skidsugna elever, en toppendag med riktig kyla och härliga backar.

Faktum är att jag blev mycket positivt överraskad av Romme, många backar för barn och många nerfarter och korta köer. Hit åker jag gärna igen.

Eftersom det är svårt att ta bilder i össnö och i kyla så lånade jag en på webben ;)
Ganska likt mig! ;)

Kram Carina

3 kommentarer:

Mita sa...

Oh vad det låter mysigt! fast man skulle väl dö på väg ner, (fast ner kommer man ju alltid), frågan är bara hur snyggt!? För att inte tala om dag två då man inte skulle kunna gå... nästa säsong kanske?
Fast spa... Mmmm, det gör ju liksom inte ont någonstans! Kram

Malin sa...

Det ser man väl att det är du

Mita sa...

Kram på Alla hjärtans dag!