torsdag 5 februari 2009

En liten box












Det blev en liten box...
Vi har alla våra sätt att samla saker på, förvara saker i osv.
Jag hade ett par skokartonger hemma i höstas och började ha mina färger i en, mina band i en osv...(odekorerade)
När jag var iväg på shopingtur;) i helgen fyndade vännerna skor till mycket plånboksvänligapriser.....själv frågade jag efter barnskokartonger:)

Man kan utveckla dessa oändligt mycket, jag limmade på lite papper och "stämplade loss" med den sötasta lilla fågeln som nyss landat i min ägo, Jag blir såå glad av den! Den satt där på Papprikas hylla och pep, kom å ta mig!!

Kram Carina

3 kommentarer:

Mita sa...

Vad gulligt! Har du sett mina brödaskar? Visst är det kul att "återanvända" lådor etc.
Blir ju hur fint som helst!
Kram

anni sa...

Fin, fin, fin låda!! Och fågel! Du är utmanad! Fuska inte! kram /anni

Jenny sa...

Vilken fin låda, pippi stämpeln blev jag också sugen på.