söndag 15 februari 2009

Det blir inte alltid.....






Nej det blir inte alltid sim man tänkt sig...en härlig slagdänga som förföljer oss på olika sätt...MEN det kan bli bra ändå;)

Väskorna stod packade och alla var redo för en skiweekend....men lilla L kom hem ifrån dagis med mörka ringar runt ögonen, hosta och 38 graders feber!!!!

En hemma helg för mig och Linnéa, Thilda och Stefan gjorde Flottsbro osäker och fick lite skidåkning i alla fall.
Här hemma blev det scraplördag, jag tog tag i lite inkidopapper som jag hittade på papprika i fredags, efter det tog jag tag i härliga masker från Tim Holtz som kom in ifredags när jag var där jag missade förra sändningen. Efter inspiratin från Anni på papprikasblog började jag experimentera lite, sandpapprat, distressat och pyntat, så kul!
Varför tar dygnen slut???

Hoppas att ni har haft en härlig helg

Kram Carina

5 kommentarer:

clara sa...

Aj vilken otur, hoppas lillis mår bättre!
ni ser grymt coola ut på bilden... :)

annannadesign sa...

Snyggt! Jag har också lekt med maskerna i helgen. Otur med resan - men kanske bra för din rygg ändå!

Kram!

Katarina sa...

Åh, vad tråkigt för er men bra för din rygg. Hoppas ni andra klarar er ifrån bassillerna. Vilka fina Lo´s och vad fint det blev med masken. Kram!

Mita sa...

Jättefina LO´s! Kram

Malin sa...

Trist för er! Men härligt att se dig scrappa.