fredag 13 juni 2008

Tokrolig dag!

I dag var det STORrea på papprika, här gjordes det många fynd av hungriga scrappare.
Själv försökte jag scanna av alla varor innan alla andra kom när Malin och jag gjorde iordning, men vips vad tiden går fort, första kunden kom sedan stömmade resten in...det var fullt i butiken och på parkeringen...åh helt plötsligt står någon och "rotar" i min korg-
-Nej rör inte det är mitt!!
( det fanns så det räckte till alla,.. så det var kanske onödigt att tömma min korg;)
Rean var rolig, men mest av allt var det roligt att träffa alla. Jag som missat så många maror tyckte att det var extra roligt.
För er som missade idag så finns det varor kvar till morgondagen också, vi fyllde på under dagen, så ta en titt.

TACK alla härliga Papprikor som var där.

Tack å go´natt
Kram Carina

3 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Jag hade ingen möjlighet att åka dit på fredagen, så jag tog en tur på lördagen. Då var det lugnt. Tur att det fanns saker kvar så jag kunde tömma plånboken

Carina sa...

Ja, vi tog fram saker under dagen så jag hoppas att du blev nöjd:)
/ Carina

Catharina sa...

Åh, jag är fortfarande irriterad på att jag missade det, men men. Fick fixat lite hemma istället, beställt en diskmaskin och lite annat.

Jag har utmanat dig på min blogg!