måndag 23 juni 2008

Jag har blivit utmanad av Catharina ....

What were you doing ten years ago?Juni 1998...

Tänk vad tiden går fort...sommaren 98 var bröllopsommar, inte för oss men för många vänner. Den sommare var vi på fyra bröllop, lite överallt i Sverige så det var vår semester.
Jag jobbade extra en månad den sommaren på en rehab avd. för de som haft stroke, alla pengar jag tjänade den sommaren gick åt när bilen rasade efter semestern;) KUL??!! 12.000kr i extra pengar!!

What are five things on your to-do list today?

1. Ta hand om L som är sjuk
2. Roa T så att hon inte "ruttnar"
3. Göra kalaskort till T:s kalas
4. Städa bort midsommaren
5. Ta hand om mig själv en stund när S kommer hem.

Places you’ve lived?

Norrköping, Linköping, Hammarbyhöjden, Nacka, Saltsjö-Boo

What are 5 things you would do if you were a billionaire?

Lösa mitt studielån och vårt huslån
Se till at både S och jag gick ner i arbetstid och levde mer i nuet.
Pengarna skulle räcka till olika donationer , cancerforskningen skulle få en del och utsattabarn, (där måste jag nog läsa på lite om vart pengarna skulle gå så att de hamnar rätt)
Jag hoppas att jag skulle fortsätta vara generös så att vänner skulle kunna få ta del av detta:)


Tack å hej för mej

Kram Carina

1 kommentar:

Malin sa...

Puss mitt hjärta för att du ör så god!