onsdag 11 juni 2008

Semesterkänning


Nu närmar sig min semester, mina kollegor gick hem igår men själv kör jag på till på fredag. Mitt uppdrag förändras drastiskt inför kommande läsår och min tanke med att stanna är att ha lite av jobbet med att starta upp klart.

Då dyker en efterlängtad gäst upp, eller kan man säga gäst om någon som kommer att stanna tills någon kastar ut honon?? ( jo för visst är det en han? )

Han har legat här i en låda och väntat på sina allierade, platta A och plattorna B.....dessa återfanns tyvärr inte så i dag var jag på papprika för att liva upp honom.

Det blev sommarliv ! trots allt regn har han fullkomligt "spottat" ut härliga fjärliar , några embossade och några så som naturen skapade dem;)


Nu längtar jag till Lo:s och härliga papper.
Sköt om er!
Kramar Carina
Å, visst blir det en sommaravslutning på Papprika, inbjudan kommer snart:)

Inga kommentarer: