tisdag 12 februari 2008

Besök på papprika

I dag blev det ett besök på Pappika, bara gör att hämta min fina scrapväska som jag lämnade förra veckan:) men vem kan vara så dum så den tror att den ska bara hämta en väska???!! Det var ett dignande utbud av härligheter plus att jag redan hade " mina saker" där i väskan , så jag stannade en stund.
Jag provade på lite av det Malin gick igenom på inspirationskvällen eftersom jag bara gjorde det jag höll på med då, och satt händerna i nyheterna som kom in under dagen.
Det var bland annat härligt våriga hjärtpapper och sammetshjärtan på rad som jag tog tag i. Korten blev lite "kalasinbjudnings aktiga", men de är till för att liva upp vänner som behöver lite uppmuntran å jag tyckte att det passade:)

Här är lite av resultatet, obs min kamera är bortstädad så ta det
för va det blev...med mobilen....;)

Inga kommentarer: