måndag 10 maj 2010

Vi





Här kommer en lo från helgens mara på Papprika, en härlig dag med pyssel, många skratt och god mat.
Kul att se så många där, tack för en fantanstisk dag alla som var där.

Lika men olika, eller olika men lika, ja det är vi, min syster och jag.
Vänner för alltid hittade jag i Carina A:s lilla låda, och den passade bra här, Tack Carina och den fina grungeiga orangea bakgrunden gjorde Katarina på en demo, Tack ;), blommmor och andra utsmyckningar hittade jag i hyllorna på Papprika.

Hoppas att ni alla får en härlig dag.

Kram Carina

3 kommentarer:

Jenny sa...

Mmmmm så snyggt, riktigt snyggt och vilket bra bild.
Saknar marorna på Papprika, förstår att ni hade det najs, vet dock inte när jag kan komma dit, mycket pågång i mitt liv just nu.

Må så gott, kram Jenny

Stina Glaas sa...

Hej! Visst var det du som vill vara med på pysselstafetten? Jag kunde inte kontakta dig på något sätt, men hittade den här adressen via Beas barnslikheter och chansar på att det är rätt Carina. :-)

Mitt Pyssel Å Hem sa...

LOn är så fin, du och syrran också.
Kramis
Carina A