tisdag 4 maj 2010

Använd det du har, första projektet.





Jag har kört lite återvinningsprojekt i bland annat jeans på jobbet tidigare men har aldrig tagit tag i mina egna jeansprojekt.
När vi rensar garderober lägger jag undan jeansen, nu tog jag tag i påsen och gjorde en picnicväska, lagom stor för lite skumpa. Jag hittade en fin krona från Tim Holts bland scrapsakerna, där hittade jag även den fina spetsen från kort och gott, bra att ha saker;)
Mitt första projekt i Använd det du har.
Jag har

5 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Helt underbar!!!!!!
Kram
Carina A

annannadesign sa...

Snygg! Jag hittade ett par gamla jeans och ett par gamla tygbyxor häromdan när jag rensade och tänkte faktiskt göra en väska... Men jag är ju inget bra på det - du måste lära mig tror jag;)

Kramis!

Katarina sa...

Vilken rolig väska. Kram K

Eva sa...

wow vilken fin väska. Du är superduktig.

Jenny Bergvall sa...

WOW supersnyggt!!