måndag 10 maj 2010

Använd det du har, andra projektet





I går kväll satt vi länge vid middagen och pratade om livet och om det som inte alltid är så självklart, att få leva hur länge vi vill.

Vi har hoppats på att mina härliga svärföräldrar skulle komma upp ihelgen, men det blir inte alltid som man tänker sig, orken tar slut och någonting annat tar över viljan.
Det gjorde att jag tog tag i den här bilden från Kerstins födelsedag i mars.
Jag tog fram allt möjligt som jag köpt på mig, använde spillbitar, spellbinders, pearlmaker, cracklepaint, distresser, stansar, och en massa färdiga dekorationer.

Ibland kan man tänka att endel scrapdekorationer är så fina, eller dyra så att man vill spara dem till någonting speciellt, jag har tänkt om.
Efter att ha hittat en massa fina saker som jag har spartat genom åren och aldrig använt för att de skulle sparas till någonting speciellt, så tänker jag använd!

Så ta fram alla era sparade "fin" dekorationer och gå lös!

Lycka till!
Kram Carina

1 kommentar:

Beas sa...

Wow!!! Ett av det finaste scrapalstren jag någonsin sett! HELT fantastiskt!