onsdag 27 januari 2010

scrapkurs




I går kväll gick vårens första nybörjarscrap på Papprika av stapeln, ett nyfiket gäng satt som ljus när jag presenterade kvällen....
sedan tog skaparlusten tag i oss alla och vi arbetade som små myror.
Många nöjda och glada deltagare lärde sig lite om scrapbooking och fick prova på olika nybörjarsaker.
Under tiden jag presenterade växte det fram en Lo även på mitt papper, den har jag sedan dekorerat i kväll med allt möjligt, grungeboard bokstäver, pearlmaker, blommor, bling, glitter, utsansade lableone och fjärilar från spellbinders mm.
Allt material kommer från Papprika

Ha det så bra i snöyran!
Kram Carina

4 kommentarer:

Katarina sa...

Vad kul att kursen var lyckad. Du är en såå bra lärare. Vilken fin LO med en massa fina grejer på. Hur har du det med Cuttlebug armen. Hoppas vi ses snart. Sköt om dig. Kramar Katarina

Eva sa...

Oh la la. Vilken söt Lo. Va härligt med små rutiga fjärilar som flyger över pappret. Man längtar efter sol och värme = sommar.

Kram Eva

Sofia - SofiaFj sa...

Härlig LO!!! Gillar även jag de små fjärilarna.

annannadesign sa...

Underbar! Jag diggar din nya stil - om man kan kalla det så?! Kram på dig!