onsdag 20 januari 2010

På banan igen



En liten sneak på mitt senaste DTprojekt;)
Faktum är att jag är på banan igen och det med besked.
Eftersom jag var borta hela förra veckan betyder det att jobbet väntat på mig;)
Alla byter slöjdgrupper efter jul ochn nu är mina grupper sugna på att sätta igång på textilen, det har inneburit motiverade elever som jobbat bättre än någonsin, de nappar på min inspiration och på mina idéer och gör som jag säger.....der ni!
Jag har dessutom tagit tag i mina pysselsaker och varit på Papprika i måndags och i kväll.
Helt underbart att träffa er alla igen, och att dessutom sätta fingrarna i inspirerande Dtkit med varierande innehåll....detta är en Lo som snart kommer ut på nätet, och kvällens projekt är en liten Alla Hjärtansdags grej..


Ta hand om er!

Kram Carina

2 kommentarer:

Eva sa...

Kul att höra att du är pigg och glad. Det ska bli spännande att se vad du skapat...

Här är det snurrfritt för tillfället. Vi går väl på mässan i morgon?

Kramar Eva (Och filmen var bland det bästa jag sett)

Katarina sa...

Kul att träffa dig och se att du mer och mer får tillbaka krafterna. Tack för skjutsen. Vi ses snart. Ska också maila dig det jag lovade dig. Ska bli roligt att se LOn när den är klar. kram