onsdag 7 maj 2008

Spännande

Det är spännande med trädgård, vår trädgård är ju ingen "perfekt" green om man säger så, utan en härlig naturtomt som bjuder på små vårblommor.
I helgen var Malin förbi och försökte visa mig vad som var ogräs och vad som "kommer att bli nå´t", spännande...
Just nu är hela tomten full av gullvivor och vitsippor å en och annan växt som troligtvis "blir nå´t" ( har tyvärr inget internet ännu sitter på jobbet å saknar bilder:( men ni ska få se...
Räknar förövrigt ner, det är ju snart sommar å semester:)
Sommarkänslorna biter i mig, vill allt....men har femhundraelva kartoner att fylla ut huset med....
Var förbi papprika å kollade läget igår, tänk att jag alltid hittar något;) Så igår kväll scrappade jag äntligen loss lite:)
Tack å hej!

Kramis Carina

1 kommentar:

Sofia - SofiaFj sa...

Vad skönt att det inte bara är jag som har trädgård och inte vet vad som är vad. Undrar hur mycket jag har dragit upp iår som skulle "blivit nått"???