torsdag 29 maj 2008

Gomorron:)

Vilket fantastiskt väder vi fått!
Med vädret klär vi oss lättare och en massa män blir tills sig i trasorna för att kjolarna börjar vaja kring benen, nu tjejer vet jag var man kan ta sig för en titt på härliga män...
(ja, förutom att vi har en och annan hemma:)
Morgonen började med ett besök på ByggOlle, här samlas de brunbrända snickarna med sina underbara armar och vita leenden, det var längesedan jag såg så många på en gång....
Nu är jag på jobbet och trängs bland alla tanter igen....


Kram på er
Carina

6 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

HAhahah, du är för rolig.

Anki sa...

Åhhh är det dit man ska åka.
Tack för tipset : )

Anonym sa...

Du behöver inte hjälp att snickra då? Med vad det nu var du köpte... eller var du bara där och tittade?

kram/anni

clara sa...

hur gör man om man vill få med sej en hem då?
För att snickra lite alltså...typ

Malin sa...

Aha, det har jag faktiskt inte tänkt på. När jag är där brukar det mest vara en massa hemmafixare från de "bättre delarna" av Nacka. Du vet - kostymklädda män med sina pimpinetta fruar som ska titta på en ny stege eller köpa 2 skruvar till något enkelt projekt.

men jag har en fin brunbränd pudding hemma som jag gärna tittar på.

Kram,
malin

Anonym sa...

Malin på Papprika vet var jag finns.../Mona