fredag 9 april 2010

Nordiska Trädgårdar







Här pågår mässa Nordiska Trädgårdar, underbart!!!
Jag och Eva var där tills de slängde ut oss i går, hopps vad tiden går fort när man flyr verkligheten för en stund;)
Jag gick där och planerade och fantiserade......och kom hem till en tomt, min trädgård, där allt är upp och ner.
Grävaren gäver upp allt, nya vattenledningar till huset och dränering i gräsmattan, omplanering av infart och bygge av carport gör att vår trädgård ser allt annat än trevlig ut. Hur gick det till?? vi som aldrig skulle flytta till ett projekt????!!

Som tur är ligger snön fortfarande kvar fläckvis så jag går in och skissar vidare på framtidensträdgård;) och njuter av "roséverandan" under våren, den kommer inte grävaren åt:)

Trevlig helg!
Kram Carina

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vad härligt med en heldag på mässan med trevligt sällskap och jag kan tänka mig att det var en massa fina saker där. Trevlig helg. Många kramar Katarina

annannadesign sa...

Finfina bilder! Jag skulle sluta tänka på trädgård dock om jag var du, och tänka mer på roséverandan;)

Ha en skön helg!

Johanna sa...

just den första blomman ser ut som att du har gjort den själv av typ silkespapper eller liknande...