torsdag 17 december 2009

Jul jul strålande jul



Här är en lättgjord liten julgran som passar på bordet i jul, du hittar den och beskrivningen i Papprikas adventskalender.
Nu ska här pysslas i helgen, med saker som jag själv väljer:)

Senaste tiden har kantas av sjukdomar, och sist av allt sjuka barn i omgångar...och vad möter mig när jag kommer tillbaka till jobbet?, jo ett hav ca 100 barn som vill få alla sina saker klara till jul..min mormor, min mamma, min farfar osv. ska få den....OK jag fixar det;)
MEN när? jo på nätterna..
Hoppas att jag får en stjärna i himlen, det är jag banne mig värd;)

Kramis
/ Carina

1 kommentar:

Katarina sa...

Du kommer inte bara få en stjärna utan ett helt himlavalv. Du är så omtänksam. Tänk på dig själv också men det är jättesvårt, jag vet. Kram Katarina