måndag 21 december 2009

En ny dag med nya möjligheter

En ny dag med nya möjligheter!
Så tänker jag om morgondagen, jag ska ringa en härlig vän som jag inte pratat med på länge, jag vill UT och fota!, jag vill göra julgodis med barnen.

Dagen idag avslutades så bra, leendet sitter fortfarande kvar, vi var ett tokigt roligt gäng på Papprika som skrattat åt och med varandra;) Vilken start på min ledighet!

Den nya dagen imorgon(tisdag) är "vunnen" eller kanske "förlorad"- men inget ont som inte har något gott med sig.
Vår hosta sitter som berget, men efter dagens besök på vårdcentralen finns det hopp även för oss;)
Vi stannar en extra dag i Storstaden för att kurera oss, innan det bär av för julfirande.
Det gjorde att jag kunde vara på Papprika i kväll och få tid med julgodis och imorgon. Vi förlorar morgondagen med nära och kära, men tar nog igen den de andra dagarna.

Ta tag i din dag- i dina nya möjligheter:)

Kram Carina

Inga kommentarer: