tisdag 28 april 2009

Snart helg igen


Nej, jag lever inte bara för helgerna, men de gör liksom veckorna lättare:)
Valborg ser ut att bli fin i år, förrra året var det vinterkläder som gällde men i år ska det bli grillväder:)
Fredag blir helt överraskande en utekväll för Stefan, Mig och två härliga vänner.
Min kompis S ringde igår och vill bjuda med oss på Prima DONNOR på Hamburger Börs på fredag,
jag är sååå glad, mammis och pappis sätter sig i bilen och kommer upp för att vara barnvakt och vi kan följa med!

På lördag är det ScrapmaraPapprika
jag hoppas att jag kan ta en sväng förbi och träffa alla härliga papprikor,Stefan jobbar men kommer väl hem till kvällen. Passapå att anmäla dig om du inte har gjort det.


Nu ska jag rusa iväg till jobbet, vilket känns ganska lätt när helgen snart är här:)

Sol ute sol inne sol ihjärtat sol i sinnet:)

Kram Carina

4 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Åh, mara på lördag. Jag vill också men det ser ut som flyttlasset går i helgen.

Anonym sa...

Min mamma var o såg genrep med PrimaDonnorna. De var kanoners sa hon. & maten var great! Hoppas du får lika kul! *kramen* Petra

Mita sa...

Trevlig valborg och extra mysig fredag! Stor kram Mita

Mita sa...

Tack söta för lyckönskningar! Det ska bli såååå roligt, nu är det bara slutspurten kvar... Klart du ska ratta hitåt i sommar! Kram på dig! Mita