söndag 26 april 2009

Härlig helg

Under helgen har jag hunnit bli ett år rikare;) men framför allt mycket road och glad innombords, Tack alla vänner:) !
Att det dessutom varit sommarvärme gör bara allting bättre, när jag föddes var det snöstorm !!!
De fina träskorna är bara att hålla tummarna för, jag fick dem av min rara syster med familj, men de fanns inte i butiken, kommer i mitten av maj :( Håll tummarna !

Jag passar okså på att visa en Lo jag gjorde för ett tag sedan, ett skolfoto som behövde piffas upp;) Förutom min underbara tjej gjorde Sassafrass det mesta jobbet på denna lo.



Kram Carina

4 kommentarer:

annannadesign sa...

Hoppas ni hade det riktigt mysigt i fredags! Önskar jag hade kunnat vara med...
Vilken mysig LO! Hur har du gjort textremsorna? Snygga!

Mita sa...

Grattis i efterskott! Oh lyllodej, de träpjucken är gudomliga!Själv fick jag fick en dörr...eller ska få då snickarn tar tag i det. Man sänker "kraven" med åren ;)

anni sa...

Fin o glad LO! Blev också glad av fredagen! Tack! kram / a

clara sa...

Men vaddå? är det där ett skolfoto!?
Hos oss har dom inte vuxit ifrån den blåmelerade bakgrunden ens. Jag fotar bättre själv!