fredag 6 mars 2009

Vilken vecka! här går det i stormens hastighet.
I onsdags var det en mycket trevlig födelsedagsfest på papprika, tack alla som var med, där det är så roligt att träffas!
På jobbet är allt en centrifug där mina chefer börjar förstå att jag har FÖR MYCKER att göra på min tjänst som inte ens är 100% PÅ PAPPRET och i lönekuvertet.
jag ser en ljusning efter åtgärder och hoppas på ett liv i vår:)

Här är det 6års kalas för "lilla" Linnéa i helgen, vad tiden går fort!

Hoppas att ni alla får en härlig helg!
Kram Craina

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det måste vara skönt att se en ljusning på jobbfronten med åtgärder, hoppas allt blir bra. Tack för i onsdags, känner mig fulld med inspiration efter mitt besök på Papprika. Igårkväll städade jag scraphörnan och den blev sååå fin, nu skriker den på mig att annvändas.
Hoppas kalaset går bra, må gott.

Maria sa...

kul att ni var kvar när jag råkade åka förbi....jobbade ju så jag missade ju festen...men det bli väl ett 7-års kalas nästa år...Kram maria