fredag 13 mars 2009

I fas??

Hoppsan jag trodde att jag var i fas!

Fasa! skulle man kunna säga, i går eftermiddag ringde jag en förälder till elev i min klass och frågade om de glömt samtalet idag.....som tur är så är jag alltid mycket trevlig när jag ringer dessa samtal som kan reta gallfeber innombords när man sitter och väntar.
- Nej då , men samtalet är väl på tisdag???
- Tisdag??? ursäkta jag måste dubbelchecka.....(hooppss!) Jo, det stämmer vad konstigt att jag har skrivit att det är nu, då får ni ha en trevlig kväll:)

Sånt är livet....

Kram Carina

4 kommentarer:

Mita sa...

Ja sånt é livet! Man är ju inte mer än människa, eller hur? Trevlig helg!

anni sa...

Trösta dig med att det inte var de som satt o väntade på dig. Fast det skulle väl aldrig kunna hända välorganiserade kvinnor som oss?! Kramis!

Malin sa...

Shit sa ser hela mitt liv ut just nu.

kram!

Jenny sa...

Jag vet precis, jag bara längtar efter att få komma i fas och hitta till baka till rutinerna igen. Annars brukar det vara semestern som får en ur fas men denna vinter har bara varit för rörig. Men snart är det vår tjohooo!