onsdag 17 december 2008

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Nej, det är ofta det inte riktigt blir som man tänkt sig...
Jag blev såå sjuk, visst denna kräksjuka borrade sig in i mig med:(
Efter en natt av störd sömn;) kom en dag då jag trodde att jag hade influensa och aldrig skulle bli bra igen, hela kroppen värkte det var för ljust överallt och alla hemma var tvugna att vara tysta på min våning......feber &frossa fy fasen!
Men så vaknar jag idag och är bra??? Häärligt!
Livet återkommer och jag kan kanske vara på jobbet de två sista dagarna:)

Linnéa får följa med de här dagarna, nästan alla på hennes dagis (två avdelningar som firade lucia tillsammans) blev sjuka efter Luciafiradet.
Det måste vara så att någon familj var sjuk när vi träffades!!!

Ta hand om er, hälsa inte för nära på folk;)


Kram Carina

1 kommentar:

clara sa...

Lilla a blev också sjuk i tisdags kväll. vi är i karantän och hoppas på att det räckte med en kräkis. Handsprit, handsprit handsprit... Jag bara väntar på att den kommer till mej också...