tisdag 1 juli 2008

Hoops!

Efter en härlig scraphelg som började med minimara på Papprika i fredags , där många härliga personer hade träffats, blev det en underbar helg i Leksand, Papperskraft mässan, som jag återkommer till.
SÅ TILL DAGEN- 1JULI!

HOOPS! det är ju vår bröllopsdag, det är ju precis som jag beskrev på min väns blogg- en dag som både jag och S glömmer bort
( vi firar dagen vi träffades 6 december)
Jag vaknar till liv vid 13. oo tiden då svärmor sms:ar Grattis på bröllopsdagen!
Ringer genast upp kära S för att gratulera, men han svarar GRATTIS!
Jo hon hade ju sms:at honom också;)
Vi bestämde oss genast för att fira på söndag när tjejerna åkt till skåne å vi är ensamma:)
(Kvällen firas nu med städning inför barnkalas å svärföräldras ankomst., jo med ett glas rosévin ihanden;)
VISST ÄR LIVET HÄRLIGT!!!

Kramar Carina.

4 kommentarer:

Catharina sa...

Haha, förra året när vi firade vår första bröllopsdag hade vi också glömt bort det, blev påminda av sms från min mamma, och sen från min pappa... Själva satt vi i bilen från Skåne till Götebort tror jag, minns inte riktigt... Vi hade firat några dagar innan iofs med övernattning och god middag i Skanör där vi lyxade och beställde ett gott vin trots att vi inte kunde (orkade) dricka hela flaskan. Sen somnade vi som barn...

clara sa...

Jag var sur som ättika förra bröllopsdan. Vi satt i bilen på väg till Skara Sommarland. Kan du tänka dej något mindre romantiskt. I år ska jag lytta kontoret. Det blir till att fira bröllopsAFTON istället för bröllopsdag... Annandag-bröll kanske...?

Sofia - SofiaFj sa...

Grattis en dag i efterskott

annannadesign sa...

Grattis lite så här i efterskott! I år ska jag nog lyckas komma ihåg vår - vi har 15 år... Det kanske tom heter något tjusigt!? (Springer och googlar)
Ha en fortsatt skön sommar!