onsdag 23 april 2008

Att leva i en termos

Att leva i en termos, ja det känns det som när man inte har någon dator i hemmet och för lite surftid inlagd på jobbet...
Jag har i alla fall fått lite input iform av härliga personer runtomkring.
I måndags var jag förbi papprika på kvällen för att förbereda gårdagens kurs, vilken härlig input:)
Där satt många härliga vänner å tog tag i Evas lilla måndagspyssel- å vad jag ville stanna, det gick tyvärr inte, men att träffa alla var bra nog för mig just nu.
Nu ska jag ta en surfrunda till er å se vad ni har för er.
Själv så njuter jag såå mycket av vårt hus å vår trädgård, och om nio dagar får vi internet, Tjoho!

Kramis Carina

4 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Vad skönt att höra något från dig. Det var länge sen du skrev.

Unknown sa...

Det är så roligt att träffa dig på Papprika. du strålar av glädje, och närvaro, me like:) Lycka till med nya huset. Kram Mia

annannadesign sa...

Vad kul med ett nytt inlägg!

Visst är det härligt med hus och trädgård, och det är helt rätt årstid att flytta in - få upptäcka allt i trädgården!
Kram på dig!

clara sa...

Härligt att se dej på papprika!
Synd att du inte kunde stanna.
puss och kram