onsdag 9 april 2008

Allt på en gång

Det känns lite körigt när barnen helt plötsligt har studiedag mitt i all min planering!!
( en planering som består av jobb, flytta resten, trädgårdsmässa och Ikea..)

Hoppsan jag har två barn hemma imorgon, men jobbar själv??
Jo då kallas rara mormor in, men hon är ju hundvakt hela kvällen i kväll så hon kommer med tåget som lämnar Norrköping kl 20.30 i kväll, sen ankomst, men är dock här i morgonbitti:)

Som pulver på moset fick jag en uppenbarelse på konferensen i måndags-vi jobbar kväll på torsdag?? ok! Samtidigt slås jag av en konstig känsla som säger mig att jag nog har kurs på Papprika då?? Men som tur är var det nästa vecka å livet lever vidare:)

Så över till idag- pusslande, de ringde och hade ett återbud för operation på TH imorgon, torsdag, en operation som vi väntat på länge och som blivit inställd pga sjukdom två gånger, så nu åker jag med Th till op imorgon istället för att jobba-TUR att mamma är här!

Att åka till IKEA får förbli en dröm...lixom trädgårdsmässan i helgen....men vad är väl en trädgårdsmässa....

Jag vet att jag lever:)

Nu blir jag hemma ett par dagar å har inte internet hemma så Trevlig helg på er:)
Kramar Carina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas fröken T mår okej o att allt går bra! Du måste ju ha internet snarast så att du kan se att du är utmanad!
kramar! Anni

Malin sa...

Det blir VISST trädgårdsmässa! Så det så!

Catharina sa...

Oj, allt på en gång!! Känner igen det i att hos oss kan det gå flera helger när vi gör "ingenting" och sen är vi helt plötsligt trippelbokade en lördag och måste stå över roliga saker...