måndag 19 oktober 2009

Höst och regn.



Nästan varje morgon har jag tänkt på hur underbar den här hösten har varit,
solen har värmt och tittat till oss nästan varje dag, fantastiskt!

I dag regnar det, men vad gör väl det?
Jag bestämde mig för att göra någonting bra av regnet så jag började med att följde barnen på en regnpromenad till skolan. När jag kom hem tog jag min älskade kamera och utforskade trädgården. Det här är några snabba smakprov innan jag sticker till jobbet. "Ledsna frukter"

Hoppas att ni alla får en härlig dag!

Kram Carina

3 kommentarer:

Eva sa...

Hoppas att du också får en härlig dag.
Det ser så smarrigt ut med plommonen på grenen. Jag älskar plommon. men är tyvärr allergisk mot dem.

Kram Eva

clara sa...

vackert vackert

Malin sa...

Fasen vad du har blivit duktig på att fotografera i trädgården. Som du vet avgudar jag dina tavlor som sitter övre bänken i köket. Frågade ju faktiskt var du hade köpt dem när det var du själv som fotat och sedan fått dem utskrivna på canvasduk.

Vill se mer trädgårdsfoton av dig!