tisdag 30 september 2008

Höstmys


Det känns lååångt tillscrap, men jag röjer runt i scraprummet och lääängtar efter att sätta mig där och mysa. Vissa skulle kanske säga att jag har "städat" scraprummet sedan vi flyttade in och det är nog sant:) Min förra plats i lägenheten var så central och mysig, här har jag inte riktigt fått ro i rummet, men nu tror jag att jag har hittat lösningen:) den kanske jag visar nån´dag.



Annars tar vi vara på höstskörden, från grannens tomt, tar hand om varandra och myser framför brasan på kvällarna. Tjejerna bakar så det ryker (mjöl överallt!)
Här tog jag dem på bargärning, smaka är kanske det bästa med att baka??

2 kommentarer:

clara sa...

äppel päppel... visst är det konstigt det där, att man längtar efter ett eget rum och sen är det ensamt och konstigt där så att man hellre bär runt grejerna precis som innan...

annannadesign sa...

Hmm - jag förstår, men ibland skule jag vilja ha ett eget rum. Jag sitter ju i allrummet - där TV-spel och en dator till står. Ibland är det jättemysigt med hela familjen samlad - och att var och en gör det han/hon vill - men ibland skulle jag vilja ha en vrå som bara är min... Värdsligt, jag vet!